Thursday, March 22, 2007

Redundanta

Nu demult am scos din putul gandirii o ... sa o numim vorba de duh...razvratire a starii de lene(continue)....sau doar un truism. Suna cam asa...
"Muncim ca sa realizam confort, iar prin asta cream deseori disconfort"

Zilele astea am citit o istorioara pe net care mi-a provocat o "iar am dreptate" reactie :).
Povestioara suna cam asa:
"Un grup de absolventi care reusisera foarte bine in cariera lor s-au adunat impreuna pentru a vizita pe batranul lor profesor de la universitate.Conversatia a luat o intorsatura intr-o plagere despre stressul la munca si in viata. Oferindu-le musafirilor cafea, profesorul s-a dus la bucatarie intorcandu-se cu o cafetiera mare si cu o gramada de cesti de portelan, plastic, sticla, cristal unele aratand comun, altele aratand luxoase, - spunandu-le sa se serveasca cu cafea calda.Cand toti studentii au avut o cupa de cafea in mana, profesorul spuse: ``Daca ati observat toate canile scumpe au fost luate lasand pe cele ieftine deoparte. In timp ce este normal pentru voi sa doriti ceea ce este mai bun pentru voi aceasta este insa sursa voastra de probleme si stress.
Ceea ce doriti cu adevarat fiecare dintre voi este cafeaua si nu ceasca dar voi alegeti cea mai aratoasa dintre ele. Acum viata este cafeaua si job-urile, banii si pozitia in societate sunt cestile. Acestea sunt doar instrumente de tinut si continut viata dar calitatea vietii nu se schimba. Uneori prin concentrarea asupra unei cesti pierdem faptul de a ne bucura de cafeaua din ea.Deci nu lasati cupele sa va conduca...bucurati- va de cafea in schimb."

O zi buna!

3 Comments:

At 1:55 AM, Anonymous Anonymous said...

de acord. :)

 
At 7:19 AM, Anonymous Anonymous said...

Imi place la nebunie ce ai scris. De mult n-am mai citit ceva cu atata pofta. De ce te-ai oprit?

 
At 3:40 AM, Blogger Codrin Andronic said...

De ce nu mai scrii pe blog, ca faceai bine ceea ce faceai

 

Post a Comment

<< Home